Συντονίστρια Παιδικής Στέγης
Στο πλαίσιο του ρόλου της, έχει την ευθύνη για τη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας των διοικητικών διαδικασιών του προγράμματος, σε στενή συνεργασία με τον Διεπιστημονικό Συντονιστή. Μεταξύ των βασικών αρμοδιοτήτων της περιλαμβάνονται η διαχείριση των καθημερινών λειτουργιών, ο συντονισμός της συνεργασίας μεταξύ των τμημάτων, καθώς και η εποπτεία της συμμόρφωσης με τις εσωτερικές πολιτικές του Οργανισμού.Μέσα από αυτή τη διαδικασία διασφαλίζεται η σταθερή ποιότητα και η αποδοτικότητα των υπηρεσιών που προσφέρονται στα παιδιά.
Παράλληλα, διαδραματίζει στρατηγικό ρόλο στη βελτιστοποίηση της αποτελεσματικής εφαρμογής των δράσεων του προγράμματος και την ενίσχυση της εσωτερικής επικοινωνίας μεταξύ της ομάδας. Απώτερος σκοπός είναι η ενδυνάμωση των παιδιών, ώστε να λαμβάνουν τη μέγιστη δυνατή υποστήριξη σε όλους τους τομείς ,με έμφαση στην αυτοεκτίμηση, την ψυχική ανθεκτικότητα και την κοινωνική τους προσαρμογή ,ώστε να αντιμετωπίζουν με αυτοπεποίθηση τις προκλήσεις της ζωής και να εντάσσονται ενεργά στην κοινωνία.
Η ακαδημαϊκή της πορεία περιλαμβάνει πτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο Κύπρου, στο Τμήμα Τουρκικών και Ανατολικών Σπουδών, με ειδίκευση στον πολιτισμό, τα ήθη και τα κοινωνικά συστήματα των πληθυσμών της Μέσης Ανατολής. Το υπόβαθρο αυτό προσφέρει εις βάθος κατανόηση των πολιτισμικών και ιστορικών παραμέτρων που επηρεάζουν τις κοινωνικές δυναμικές και επιτρέπει την προσέγγιση σύνθετων κοινωνικών ζητημάτων με διαπολιτισμική ευαισθησία. Επιπλέον, είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στη Συμβουλευτική και Επαγγελματικό Προσανατολισμό, μέσα από τον οποίο ανέπτυξε εξειδικευμένες δεξιότητες στον τομέα της ψυχοκοινωνικής υποστήριξης και της ενδυνάμωσης ατόμων σε κρίσιμες φάσεις της ζωής τους. Η εξειδίκευση αυτή επιτρέπει την εφαρμογή στρατηγικών που ενισχύουν την ψυχική ανθεκτικότητα και διευκολύνουν τη μετάβαση μέσα από προσωπικές και κοινωνικές προκλήσεις.